2009. január 14., szerda

Apple + Garageband


Gondoltam megosztom, hogy miket használok a felvételhez. Az Apple számítógépeket tesóm, Ábel mutatta be nekem, még évekkel ezelőtt. Ő ismertetett meg a Garageband nevű programmal, amit a felvételekhez is használtam. Ahhoz képest, hogy ingyen adják az Apple-höz elég intelligens program, sok mindent meg lehet vele csinálni. És úgy látszik a laptop miksije is elég jó ahhoz, hogy legalább ilyen alap szintű felvételeket el lehessen készíteni. A Magnificat című dalban lévő dobot is a Garageband preset-ei közül választottam. A korábbi dalokban pedig a basszust, illetve vonósokat a számítógép billentyűzetén játszottam fel, ami enyhén szólva is vicces, de azért működött a dolog (és utána lehetett még korrigálni dolgokat).
Tehát számomra bámulatos, hogy milyen jól használható ez az egyszerű program (ráadásul most jelent meg a 09-es verzió), mindenkinek ajánlani tudom.
Persze azért valószínű, hogy a házistúdiózást majd más kütyükkel fogom folytatni (Valószínűleg egy Digidesign Mbox mini 2-vel és Pro Tools-zal).
Aztán jön majd még új dal is nem sokára ;)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a Magificat, Enikő is fejlődőképes. Áldjon meg Titeket az Úr!
    Ezt kívánjuk : Nagyi, Kata és Anya

    VálaszTörlés