2009. március 20., péntek

91

Elkészült egy újabb dal, ami a 91. zsoltár parafrázisa. Ennél a dalnál Eneh volt a múzsám, mert egyrészt már régóta mondta, hogy jó lenne ilyen System of a down stílusú keresztény dalokat írni, másrészt meg ez a zsoltár különösen is sokat jelentett neki az elmúlt időszakban.

Az a tapasztalatom, hogy sokan vannak, akiknek éjszakánként (vagy akár máskor) szembe kell néznie a sötétség erőivel, és ezekben a szellemi harcokban végtelenül elfáradnak. Ez a dal prófétai szó Isten jelenlétéről ezekben a helyzetekben, illetve imádság is ebben a harcban.

Mivel volt egy kis időm, úgy döntöttem, hogy megcsinálom az egész dalt az elejétől a végéig. Talán így jobban érthető a dinamikája. Az is különleges még benne, hogy megpróbálkoztam benne egy szólóval is, mert úgy éreztem beleillik ebbe a stílusba. Azok kedvéért, akiket esetleg érdekel, a szitár hangzást a dal elején és végén egy Digitech The Weapon névre keresztelt pedállal értem el, a basszust pedig ezúttal egy Boss OC-3 segítségével játszottam fel (így igazibbnak tűnt, mint felpötyögni a számítógép billentyűzetével).










2 megjegyzés:

  1. Jólnyomod tesó:D Eneh mondta h csinálgatod ezt az oldalt, és gondoltam lecsekkolom énis:)
    De téllegjó...Majd ha híres hólikriscsönrocksztár leszel akkor kérekám autogrammot:D
    Bájdövéj Csillu voltam:D
    pusssz

    VálaszTörlés
  2. Teljesen jogos...kapsz TúróRudit ha hazajöttök:D

    VálaszTörlés